E-maily na vlastní doméně pro firmy i jednotlivce
Vytvořte e-mailové schránky na vlastní doméně bez komplikací a nutnosti přesunu webu či domény k VEDOS. Naše mailhostingové řešení zahrnuje neomezený počet schránek, pokročilou ochranu proti spamu a virům, a jednoduché ovládání – ideální pro profesionální i osobní využití.
Bezpečnost na 1. místě
Vaše e-maily nečteme. Pokročilý antispam, antivir, antimalware.
Neomezený počet schránek
Ke své doméně si můžete vytvořit neomezený počet e-mailových schránek i aliasů.
Jednoduché napojení
Nastavte si e-mail do svého PC nebo mobilu, nebo využijte webového klienta RoundCube.
Business
1 TB prostoru zaručuje bezpečnou a neomezenou správu firemní komunikace bez starostí.
Individual
Praktický a bezpečný mailhosting od VEDOS, navržený na míru jednotlivcům a podnikatelům.
Všechny parametry mailhostingu >
✅ Jednoduché napojení na Thunderbird, Outlook či jiného klienta
✅ prostor pro e-maily: 5 GB (lze navýšit na 505 GB) (připravujeme navýšení až na 1 TB!)
✅ POP3, IMAP, SMTP
✅ DKIM, SPF, antivir, antispam
✅ Neomezený počet schránek
✅ Neomezený počet aliasů
✅ Migrační skript pro přesun e-mailů
✅ Týdenní zálohování e-mailů
✅ Webové rozhraní Roundcube (online webový klient)
✅ Adresář kontaktů v Roundcube
✅ Štítkování e-mailů v Roundcube
✅ Moderní cloudová infrastruktura
✅ Garance vrácení peněz při nespokojenosti se službou
✅ Podpora 24/7
Přechod na vyšší variantu je možný kdykoliv. Přechod na nižší varianty není (technicky) možný. Platba služby je možná jen na 12 měsíců.


Zřízení e-mailové schránky na vlastní doméně
Převedení existující e-mailové schránky
Zabezpečte si hladký a bezpečný přechod e-mailů mezi poskytovateli bez obav z nedoručených zpráv nebo ztráty e-mailů při migraci.
Náš jednoduchý proces zahrnuje zkopírování e-mailových schránek a přesměrování domény prostřednictvím změny DNS serverů nebo DNS záznamů. K migraci e-mailové schránky stačí znát pouze e-mailovou adresu, heslo a IMAP server. Užijte si přínosy našeho mailhostingu s minimálně obtěžujícími zásahy do vašeho podnikání.
FAQ – nejčastější otázky
Co je to MAILHOSTING?
Každý e‑mail, který pošlete nebo dostanete, je vlastně jako soubor, který potřebuje nějaké místo, kde bude uložený. Mailhosting je služba, která se stará o to, aby všechny vaše e‑maily byly bezpečně uložené a vždy dostupné, když je potřebujete. Je to jako mít vlastní e‑mailovou schránku, jen s tím rozdílem, že je pod vaší vlastní značkou nebo jménem, například tvojejmeno@tvojefirma.cz. Kromě toho, že to vypadá profesionálně, máte plnou kontrolu nad tím, jaká adresa bude vaše.
E-mail hostingové služby provozujeme na vlastním cloudovém řešení, postaveném na opensource technologiích (Postfix, Dovecot). Celý mailserver je koncipovaný jako „high-availability“ řešení, tedy systém s vysokou dostupností (99,9 %) a minimální možností jakéhokoli výpadku. Jednotlivé služby (příjem, stahování, odesílání pošty) jsou na sobě funkčně nezávislé a plně redundantní – tedy i v případě poruchy některého ze serverů nedojde k žádnému výpadku a všechny služby zůstanou funkční.
Mailhosting běží na nejmodernějších All flash úložištích HPE 3 PAR StoreServ Storage 8450 s robustní IPS/IDS a DDoS ochranou, vyvinutou na míru našimi vývojáři a techniky přímo pro naše služby. O rychlý chod se starají 3,7 GHz procesory.
Služby nabízené mailserverem (vše zahrnuto v ceně)
✅ odesílání e-mailů protokolem SMTP (vyžadována autentizace)
✅ příjem e-mailů protokoly POP3 a IMAP
✅ šifrované varianty protokolů SMTPS, POP3S, IMAPS
✅ webmail – pokročilé webové rozhraní Roundcube pro přístup k e-mailům v prohlížeči
✅ DKIM, SPF, antispam, antivir, pokročilé ochrany proti útokům
✅ automatické odpovědi
✅ filtrování dle pravidel
✅ možnost doménového koše (zprávy na jakoukoliv adresu doručovány do určité schránky)
Splňujeme certifikaci ISO 27001 (bezpečnost informací) i všechny podmínky GDPR.
Naše zákaznická administrace vám umožní pohodlně měnit nastavení služby. Vše je plně automatizované – od objednávky služby, fakturace, spuštění služby a změn parametrů. Administrace obsahuje také pokročilé funkce, které vám například umožní zpřístupnit správu mailserverové služby vašemu programátorovi a přitom stále mít plnou kontrolu nad službou, fakturací atd.
Vzhledem k tomu, že nepotřebujete při změnách nastavení asistenci našich administrátorů, tak jakoukoliv změnu můžete do systému zadat sami a provede se okamžitě (pokud je to technicky možné).
Jak vypadá e-mail na vlastní doméně a jaké jsou výhody jeho používání?
E-mailová schránka na vlastní doméně běžně obsahuje název společnosti za zavináčem emailové adresy – např. jmeno@nazevfirmy.com. Naopak běžný osobní e-mail má za zavináčem obvykle název služby, u které e-mailovou schránku uživatel provozuje – např. jmeno@gmail.com.
Hlavními výhodami e-mailu na vlastní doméně je budování značky a online identity firmy, posílení důvěryhodnosti a zvyšování šance na navázání kontaktu se zákazníkem. Tedy velmi důležité faktory pro každou úspěšnou společnost.
Jaké jsou specifikace e-mailových služeb?
Pro vaše e-maily nabízíme v základu prostor 5 GB s možností navýšení o dalších 500 GB! Maximální možný prostor pro emaily je tedy 505 GB. Připravujeme ovšem další navýšení až na 1 TB. Individuálně pak budeme schopni nabídnout ještě více…
Mailhosting běží na nejmodernějších All flash úložištích HPE 3 PAR StoreServ Storage 8450 s robustní IPS/IDS a DDoS ochranou, vyvinutou na míru našimi vývojáři a techniky přímo pro naše služby. O rychlý chod se starají 3,7 GHz procesory.
Nastavení a omezení e-mailových služeb
✅ prostor pro e-maily: 5 GB (lze navýšit na 505 GB) (připravujeme navýšení až na 1 TB!)
✅ max. počet odeslaných e-mailů za den: 500 (více informací)
✅ max. velikost odesílaných e-mailů včetně příloh: 100 MB
✅ SMTP server nelze používat pro hromadné rozesílání marketingových emailů (např. newslettery) (více informací)
✅ součástí e-mailových služeb není: groupware, kalendář, sdílení dat, synchronizace, Instant Messaging, VoIP (připravujeme i pro toto řešení)
Další informace o e-mailových službách naleznete ve znalostní bázi.
Co je filtr spamu a antivir?
Antispamová ochrana je postavená na tom nejlepším řešení, co se dá v současnosti pro detekci nevyžádané pošty použít. E-maily hodnotí podle téměř pěti set parametrů a používá „samoučící“ algoritmy pro zpřesnění detekce. Aby mohly tyto algoritmy (strojové učení) dobře fungovat, potřebují velké množství dat.
Vzhledem k tomu, že jsme největším poskytovatelem mailhostingu v ČR, máme dostatek e-mailů, ze kterých se může mailserver učit. Našimi mailservery totiž denně projde 1 až 2 miliony emailů. Právě strojové učení tak umožňuje antispamu filtrovat nevyžádanou poštu a poskytovat proti ní e-mailovým schránkám účinnou ochranu.
Antivirová ochrana detekuje a odstraňuje škodlivý software, který se může šířit pomocí e-mailů, jako jsou viry, trojské koně, spyware a další druhy malware. Účinně tyto škodlivé e-maily detekujeme a blokujeme, aby se uživatelům do jejich poštovních schránek nedostaly.
Skenujeme odkazy i přílohy e-mailů, zda neobsahují něco, co by mohlo uživatele potenciálně ohrozit. V případě rozpoznání hrozby antivirus přílohu zablokuje anebo označí e-mail jako potenciálně nebezpečný a uživatele varuje.
Mám pro svou potřebu využít webhosting či mailhosting?
Pokud chcete využívat pouze e-mailové služby, pak je pro vás mailhosting ideální. Není třeba migrovat váš web ani doménu k WEDOS. Jediné, co budete potřebovat, je nastavit naše DNS servery či MX záznamy. Pro tyto případy máme připravený automatický skript pro migraci e-mailů, který vám pomůže snadno převést e-maily k WEDOS.
Pokud však u nás chcete provozovat také váš web, vhodnější variantou je pro vás webhosting. Součástí něj je automaticky také mailhosting s neomezeným počtem emailových schránek.
Pokud chcete migrovat své webové stránky a doménu k nám, můžete pro to také využít náš automatický migrační skript. Níže naleznete detailní popis (krok za krokem), jak převést webhosting od jiného poskytovatele k nám. Bez výpadku a bez problémů.
Webhosting – převod webu od jiného poskytovatele »
Jak navýšit prostor pro e-maily?
Mailhosting má nastavenou základní kvótu pro e-maily na 5 GB.
Pokud zákazník potřebuje více prostoru než 5 GB, je k dispozici příplatková služba „navýšení prostoru pro e-maily o 5 GB“, kterou lze objednat vícekrát až do maximální výše 505 GB. V současnosti však již připravujeme možnost dalšího navýšení, a to až na 1 TB. Poté podle individuálních potřeb budeme moci umožnit ještě další navýšení.
Příplatkovou službu lze aktivovat či změnit velikost v zákaznické administraci v detailu mailhostingu.
Více informací a návod k navýšení prostoru najdete v naší znalostní bázi.
Mohu své stávající e-mailové schránky převést k VEDOS?
Ano, pro tyto případy máme připravený automatický migrační skript, díky kterému si můžete převést e-maily k VEDOS na pár kliknutí. Stačí vyplnit IMAP server, e-mailovou schránku a heslo a nastavit DNS servery či DNS záznamy. Poté již začnou e-maily okamžitě obsluhovat naše mailservery.
Vaše emailové schránky můžete přesunout k VEDOS jednoduše na pár kliknutí. Nepotřebujete u nás přitom mít ani váš web, ani doménu.
K migraci e-mailové schránky stačí znát pouze e-mailovou adresu, heslo a IMAP server (v případě že jej neznáte, kontaktujte svého poskytovatele, aby vám jej sdělil).
1. Krok – Objednávka mailhostingu prostřednictvím objednávkového formuláře, abychom věděli, kam vaše e-maily zmigrovat.
2. Krok – Vytvoření požadavku na migraci e-mailových schránek v zákaznické administraci u nově objednaného a zřízeného mailhostingu. V detailu mailhostingu v levém menu zákaznické administrace. Videonávod »
3. Krok – Úspěšné zmigrování emailů. O dokončení migrace budete informování e-mailem, a proto prosím vyčkejte. Migrace může dle vytíženosti trvat i desítky minut.
4. Krok – Finální změna DNS. Po kontrole, že je vše zmigrováno a funkční, můžete přejít k finální změně DNS serverů nebo DNS záznamů a emailová adresa začne fungovat od VEDOS.
! Kompletní návod na migraci e-mailů !
Potřebuji pro využití e-mailové schránky např. Thunderbird nebo Outlook?
Ne, nepotřebujete. Pro správu e-mailové schránky a přístup z internetového prohlížeče máme připravený webový e-mailový klient Roundcube. Najdete jej na webové adrese webmail.wedos.net, kde se můžete přihlásit pomocí e-mailového účtu vytvořeného v detailu mailhostingu.
Naše e-mailové servery ovšem ve svém základním nastavení podporují protokoly IMAP, POP3 a SMTP, tudíž také není žádný problém s konfigurací známých poštovních klientů třetích stran, jako je Apple Mail, Thunderbird nebo Outlook.
Jak pomocí e-mailu budovat firemní značku a důvěru?
E-mailové schránky na vlastní doméně můžou být pro vaše podnikání velmi užitečné a důležité. Reprezentují vás totiž stejně jako například webové stránky, firemní logo, barvy či slogan.
Hlavními výhodami e-mailu na vlastní doméně jsou:
✅ Budování značky a identity – Názvem domény v e-mailové adrese za zavináčem můžete přispívat k posilování vaší značky a budování online identity.
✅ Posílení důvěryhodnosti – Pokud máte e-mailovou adresu, která se shoduje s názvem vaší společnosti a webové stránky, naznačujete tím, že jste legitimní a seriózní firma. To vede ke zvýšení důvěry u potenciálních zákazníků.
✅ Zvýšení šance na navázání kontaktu – E-mail na vlastní doméně může také zvýšit šanci, že vás potenciální zákazníci kontaktují. Mohou mít totiž větší důvěru v to, že jim budete schopni poskytnout profesionální služby nebo odpovědi na jejich dotazy.
Proč bych měl za e-mailovou schránku platit, když ji mám celý život zdarma?
Některé bezplatné e-mailové služby analyzují obsah vašich e-mailů, aby vám mohly nabídnout různé funkce, jako je například automatické přidávání událostí do kalendáře (např. termín odjezdu z jízdenky). To může být pohodlné, ale také to znamená, že tyto služby čtou a zpracovávají vaše e-maily. U placených služeb, jako je mailhosting u VEDOS, se takové praktiky nepoužívají, a vaše e-maily jsou soukromé a chráněné bez toho, aby se jejich obsah analyzoval.
VEDOS splňuje přísné bezpečnostní normy dle ISO certifikací, což zajišťuje vysokou ochranu dat a poskytuje větší jistotu při využívání našich služeb.
Věděli jste také, že poskytovatel může váš bezplatný účet zablokovat nebo smazat, pokud porušíte jejich podmínky, což může mít fatální důsledky pro podnikání nebo osobní komunikaci? U VEDOS jsou vaše data ve vašem vlastnictví.
V případě technických problémů bývá obtížné získat u bezplatných služeb jakoukoli podporu, zatímco placené služby obvykle nabízejí zákaznickou podporu a hlavně jsou vaše data zálohovaná.
Chápeme, že pokud jste celý život používali e-mail zdarma, může být těžké si představit, proč byste za něj měli platit. U bezplatných služeb ale často platíte jiným způsobem, například tím, že jsou vaše data využívána pro reklamy. Při placené službě, jako je VEDOS mailhosting, máte jistotu soukromí, bezpečí a spolehlivosti.
Dopřejte si e‑mailovou schránku, která se soustředí na to podstatné – vaše zprávy.
Nový e-mail pořídíte tady ➡️ vedos.cz/mailhosting
Nemám rád reklamu a spam. Jak je to řešeno ve vašem mailhostingu?
Naše e-maily jsou chráněny špičkovým AI antispamem, který účinně filtruje nevyžádanou poštu – někdy až přespříliš přísný. Dále nabízíme ochranu pomocí antiviru a antimalwaru, takže vaše schránka zůstává bezpečná před škodlivým softwarem. Veškerá bezpečnost je navíc zajištěna dle standardů ISO 27001, abychom maximálně chránili vaše data a soukromí.
Na rozdíl od freemailových služeb náš mailhosting nezobrazuje cílenou reklamu, protože se jedná o placenou službu, která respektuje vaše soukromí a nevyužívá vaše data k reklamním účelům. Výhodou je čisté a nerušené prostředí pro práci s e-maily.
Vaše schránka zůstane čistá, bezpečná a bez zbytečné reklamy.
Potřebujete pomoci?
Naše zákaznická podpora je složená z lidí, které baví internetové technologie. Poskytne vám informace o službách, případně pomůže s objednávkou a s ovládáním služby přes zákaznickou administraci. Může vám pomoci při řešení fakturačních záležitostí.
Před tím než nás kontaktujete, prostudujte si naši znalostní bázi, v níž je většina dotazů a problémů řešena.
Podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu prostřednictvím chatu, e-mailu nebo kontaktního formuláře. Reakční doba je u běžných technických dotazů okamžitá, v případě složitějších problémů vám do 2 hodin odpoví technik.
