Nejprodávanější a nejoblíbenější webhosting v Česku. Dopřejte si vysoký výkon, stabilitu a kvalitu! Aktuálně provozujeme158 587 aktivních webhostingů. Vyberte si z našich tarifů ten nej pro vás.
EXTRA
EXTRA parametry pro extra weby. Ideální řešení pro ty, kteří požadují maximální výkon.
99 Kč / měsíc
119,79 Kč/měs. s DPH za 1. rok Cena za prodloužení 242 Kč/měs. s DPH
Přechod na vyšší variantu je možný kdykoliv. Přechod na nižší varianty není (technicky) možný. Platba služby je možná jen na 12 měsíců.
Profesionální služby s technickou podporou 24/7
Vysoký výkon
Raketově rychlý webhosting. Služba je provozována na nejmodernějším hardware. 100% NVMe SSD disky. 3,8 GHz procesory.
PHP – Top parametry
Až 30 PHP vláken! PHP memory_limit až 1024 MB, PHP upload_max_filesize až 512 MB, PHP post_max_size až 512 MB.
Neomezený prostor
U webhostingu NoLimit a Extra není nastaven žádný limit velikosti ani množství souborů sloužících k prezentaci na webu.
Doména ZDARMA
K novému webhostingu si můžete zvolit doménu na 1. rok zdarma. V prvním kroku objednávky zvolte dárek „Doména zdarma“.
Bonus až 2 roky
Pokud k nám přecházíte od konkurence, získáte až 2 roky hostingu ZDARMA.
Migrace na 1 kliknutí
Bezpečný a rychlý přesun webu a e-mailů od konkurence k VEDOS.
Instalátor aplikací
Přes instalátor aplikací můžete na NoLimit a na Extra snadno a rychle nainstalovat oblíbené aplikace (WordPress, Joomla, Prestashop a další …)
CRON
Součástí webhostingu je služba CRON, pomocí které lze periodicky ve stanovených intervalech volat nějaký váš skript na vašem webu.
Neomezeně schránek
Velký prostor pro e-maily. V základu má každý webhosting 5 GB, který lze navýšit až na 510 GB.
DDoS a IDS/IPS ochrana
Naše ochrana zajistí, aby útoky nepoškodily vaši ziskovost, dobré jméno firmy či důvěru zákazníků.
SSL certifikáty ZDARMA
Zabezpečení HTTPS pomocí certifikátu Let’s Encrypt je dostupné zdarma. Zvyšte své pozice ve vyhledávačích.
Podpora 24/7
K webhostingu máme k dispozici bezplatnou zákaznickou podporu 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu.
Dárky k webhostingu
Ke každé objednávce webhostingu si můžete vybrat dárek. Platí jen pro objednávky bez slevového kupónu.
Bezstarostná cesta k nám
Chcete přesunout webové stránky, e-maily a domény k VEDOS? Nyní nabízíme asistovaný přesun vašich služeb od původního poskytovatele k nám zcela ZDARMA!
Sbalte si kufry a stěhujte se k VEDOS !!! Pokud k nám přecházíte od konkurence, přidáme vám k webhostingu u nás navíc dobu zdarma, které odpovídá dvojnásobku zbývajícího období u konkurence.
Webhosting je služba, která vám umožní mít vlastní webové stránky na internetu. Jednoduše řečeno, je to prostor na speciálním počítači (serveru), kam uložíte všechny soubory svého webu, jako jsou texty, obrázky nebo videa. Když někdo zadá adresu vašeho webu do prohlížeče, server s webhostingem tyto soubory zobrazí na jejich obrazovce. Je to něco jako pronajmout si místo v „online světě“, kde váš web může být dostupný ostatním 24/7.
Skutečně nabízíte u webhostingu neomezený prostor?
Ano, prostor na webhostingu lze využívat bez omezení při dodržení těchto podmínek: webhosting – neomezený prostor pro web
Nabízíte Multihosting? Může více domén využívat jeden webhosting?
Ano, máte-li více domén, nabízí se několik možností, jak pro ně realizovat webhosting.
Jak převést webhosting od jiného poskytovatele?
Zde máme detailní popis (krok za krokem) jak převést webhosting od jiného poskytovatele k nám. Bez výpadku a bez problémů.
Jak funguje akce „Až 2 roky zdarma“ při přechodu od konkurence k WEDOSu?
Pokud přejdete k nám od jiného poskytovatele ještě před koncem Vašeho předplaceného období, přidáme Vám jeho zbytek zdarma k našemu ročnímu období, a to až do výše 2 let.
Mám si koupit s webhostingu i mailhosting?
Ne, není to potřeba. Součástí každého našeho webhostingového tarifu je i prostor pro e-mailové schránky na vaší doméně, takže je můžete pohodlně spravovat bez nutnosti pořizovat samostatný mailhosting.
Proč je cena hostingu na první rok výrazně nižší než cena za jeho prodloužení?
Z naší analýzy vyplývá, že část nových zákazníků službu během prvního roku nevyužije vůbec nebo jen částečně. Náklady na provoz nových služeb jsou tak zhruba poloviční oproti těm, kteří službu prodlužují a využívají ji plně.
Kde mohu najít slevu na prodloužení webhostingu?
Slevu na prodloužení webhostingu najdete ve slevových akcích, které pravidelně pořádáme, nebo v našem newsletteru zasílaném odběratelům.
Který tarif webhostingu je vhodný pro mé potřeby?
Obecně nelze jednoznačně určit, který webhosting je nejvhodnější. Při výběru tarifu je důležité zvážit parametry jednotlivých hostingů, aby odpovídaly potřebám vašeho projektu. Nižší tarif může ovlivnit výkon webových stránek, což závisí na mnoha faktorech – například na aktualizacích (novější verze redakčních systémů často vyžadují vyšší výkon) nebo na návštěvnosti. U našich hostingových služeb však máte možnost kdykoli přejít z nižšího tarifu na vyšší a naopak.
Co mám dělat, když si rozbiju web? Máte zálohy?
U vyššího tarifu webhostingu Extra provádíme denní zálohování obsahu webu, všech jeho databází a také e-mailů. Zálohuje se každou noc, k dispozici jsou zálohy zpětně za 5 dní. Z této denní zálohy je obnova bezplatná, provádějí ji naši technici na základě žádosti přes kontaktní formulář (je nutné se přihlásit).
U základního tarifu webhostingu NoLimit (bez příplatkové služby Extra) a tarifu LowCost provádíme týdenní zálohování, tj. 1x týdně uděláme kopii dat na zálohovací diskové pole. Tyto zálohy však nejsou přístupné zákazníkům a nejsou určeny pro běžné obnovování na žádost zákazníka. Slouží zejména pro nás pro případ, že dojde k havárii serveru či diskového pole a budeme nuceni data obnovovat. Důrazně doporučujeme, aby si zákazníci prováděli sami zálohy svých dat pro případ, že si omylem něco smažou či poškodí. Jestliže bude zákazník po nás požadovat obnovu ze zálohy, je to zpoplatněno jednorázovou částkou 500 Kč bez DPH (605 Kč s DPH). Žádost je nutné zaslat autorizovaně přes kontaktní formulář (je nutné se přihlásit) a souhlasit s uvedeným poplatkem. Po provedení obnovy dat bude vystavena faktura se splatností 7 dní. Obnovujeme z poslední dostupné zálohy, která tedy může být až 7 dní stará. Stáří poslední zálohy konkrétních dat sdělíme na vyžádání. V případě webhostingu zkopírujeme obsah webu a/nebo databáze na webhosting, a tak je bude mít zákazník přístupný přes FTP.
Potřebujete pomoci?
Naše zákaznická podpora je složená z lidí, které baví internetové technologie. Poskytne vám informace o službách, případně pomůže s objednávkou a s ovládáním služby přes zákaznickou administraci. Může vám pomoci při řešení fakturačních záležitostí.
Před tím než nás kontaktujete, prostudujte si naši znalostní bázi, v níž je většina dotazů a problémů řešena.
Podpora je k dispozici 24 hodin denně, 7 dnů v týdnu prostřednictvím chatu, e-mailu nebo kontaktního formuláře. Reakční doba je u běžných technických dotazů okamžitá, v případě složitějších problémů vám do 2 hodin odpoví technik.