Jsme tu pro vás nonstop, 24/7!
Řešíme vaše požadavky rychle a efektivně, ať už potřebujete radu nebo asistenci při nastavení služeb.
Na odpověď nemusíte dlouho čekat – u běžných technických dotazů reagujeme okamžitě, v případě složitějších problémů do 2 hodin. Administrativní dotazy např. k doménám nebo fakturaci řešíme do 1 pracovního dne.
Jsme tu pro vás, kdykoliv potřebujete pomoc. Níže najdete všechny způsoby, jak se spojit s naší technickou podporou.
Než nás kontaktujete, doporučujeme nejprve projít naši Znalostní bázi nebo sekci Komunitní fórum, kde najdete návody, postupy a odpovědi na obecné dotazy. Pokud máte otázku týkající se konkrétního účtu nebo služby, je nutné se autorizovat přihlášením do klientské administrace před odeslání dotazu. Tím zajistíme, že komunikujeme skutečně se zákazníkem, a můžeme váš požadavek rychleji a bezpečně vyřešit.

Prosíme, než kontaktujete naši podporu, ověřte si dostupné návody a časté dotazy. Mnoho dotazů je již vyřešeno a odpovědi najdete tam. Děkujeme za pochopení!
Co je součástí zákaznické podpory
Co je součástí podpory k webhostingu?
- poskytování informací o službách – parametry, ceny, aktuální akční nabídky
- pomoc s objednávkou
- pomoc s nastavením domény, DNS, FTP, databází, e-mailů
- pomoc s ovládáním služby přes zákaznickou administraci
- řešení technických problémů a poruch na naší straně
- řešení fakturačních záležitostí
Co není součástí podpory
Jiné zákaznické požadavky, neuvedené v předchozím seznamu, nejsou součástí bezplatné zákaznické podpory a mohou být zpoplatněné podle aktuálního ceníku, případně mohou být realizované ve volných chvílích (např. v noci).
Součástí podpory u webhostingu zejména není:
- instalace, konfigurace a řešení problémů PHP aplikací (CMS systémů)
- jakékoli programátorské úpravy webu
- odborné technické poradenství
- překopírování dat z původního webhostingu
Co je součástí zákaznické podpory k doménam a DNS?
- poskytování informací o službách – parametry, ceny, aktuální akční nabídky
- pomoc s objednávkou
- pomoc se změnami u domén
- pomoc s editací DNS záznamů
- pomoc s ovládáním služby přes zákaznickou administraci
- řešení technických problémů a poruch na naší straně
- řešení fakturačních záležitostí
Co není součástí podpory?
Jiné zákaznické požadavky, neuvedené v předchozím seznamu, nejsou součástí bezplatné podpory a mohou být zpoplatněné podle aktuálního ceníku, případně mohou být realizované ve volných chvílích (např. v noci).
Požadavky nad rámec základní zákaznické podpory (nestandardní technické či obchodní úkony, technický či programátorský zásah) neprovádějí pracovníci podpory a nečiníme tak na počkání – takové požadavky se předávají technikům nebo obchodníkům a jsou vyřizovány obvykle do 1 pracovního dne. Služba placené technické podpory je realizována jen v případě volných a dostupných lidských kapacit a po předchozí dohodě.
V případě poruchy či technického problému na naší straně samozřejmě technici zasahují kdykoli okamžitě přes den i v noci (nejpozději do 10 minut od zjištění problému).